maanantai 17. kesäkuuta 2013

Eka (kankea) postaus

No nyt voisin vääntää tämän ekan postauksen käyntiin. En oikein tiedä, mitä pitäisi kirjoittaa ;D  
Blogi on siis pääasiassa kynsiblogi, ja jo noin puoli vuotta sitten harkitsin blogin aloittamista, tällä viikolla ajattelin jo tosissaan aloittaa tämän! Tänään sitten otin itseäni niskasta kiinni ja tein ekan postauksen! Ja jos joku oikeasti haluaa lukea söhellyksiäni niin siitä vaan:D En kyllä usko, että blogiini kauheasti väkeä eksyy, jos kuitenkin innostut niin olen erittäin otettu, tervetuloa vaan lukijaksi!

Voisin vaikka kertoa miten nail art liittyy minuun. 
Kesän 2012 lopussa kaverini sai minut innostumaan kynsilakoista, ja siitä se sitten lähti! Ensimmäinen villitykseni oli vesimarmorointi, jonka jälkeen kokeilin liukuvärjäystä ja kaikenmaailman koristeluja. En ollut ikinä uskonutkaan että kynsilakoilla voi tehdä jotain näin jännittävää! Luultavasti sen kesän alussa olisin ollut ihan huvittunut, jos olisin saanut tietää, että minä, juuri MINÄ!! Olisin innostunut jostain niin pinnallisesta kuin kynsilakoista! Tykkään näperrellä kaikkea pientä, tarkkaa työtä ja olen ollut innostunut tekemään muunmuossa korvakoruja ja punomaan nauhaa. Ja nyt innostuksen kohde on ollut siitä 2012 kesän lopusta nail art.

Kasvavassa kynsilakka kokoelmassani on ainakin 75 lakkaa, joihin ei sisälly alus-, leimaus- ja päällyslakat, sekä nail art lakat. Lakkoja olen saanut lahjaksi, mutta silti lähes kaikki olen ostanut itse.

Ruudun takana on nuori henkilö, joka näyttää tältä:


                            
 No ei ny :P 
                              
Tässä pari tekemääni vanhaa lakkausta ja myös kuvia koirastani.








                    (Koirani ihan pienenä)
No saihan mä kunniakkaasti tän blogin käyntiin! :D
/Postausehdotuksia otetaan mielellään vastaan!
//Tähän loppuun voin sanoa sen, että en joka päivä käy täällä postailemassa, ehkä kerran tai pari viikossa, tai useammin, tai harvemmin, en osaa sanoa vielä tässä vaiheessa, kaikki on vielä auki :)

3 kommenttia:

Rohkeasti vaan kommentoimaan :), asiallisia kommentteja, kiitos!