lauantai 21. syyskuuta 2013

Liukuvaa väriä

//Otsikko =P

No voitais vaikka vaihteeks postata uusiaki kynsiä, eli vain pari päivää vanhat lakkaukset.
Olen siis tähän asti postaillut vain jotain kuukauden vanhoja lakkauksia, mutta nyt poikkeuksellisesti lähes tuoretta matskua. Kynsien pituudenkin voi huomata verrattuna edelliseen postaukseen(Jota en kylläkään jaksa linkata..), että nämä on tosiaankin uudemmat.


Piti eka tehä vesimarmoroinnit, mutta muut kynnet, kuin peukun ei onnistunu ollenkaan ja seki vähä niin ja näin, joten turvauduin liukuvärjäykseen.

Eli pinkki-lila liukuvärjäys meikkisienellä valkosen lakan päälle. 
En jaksanut sitten koristella näitä enempää, kun kuvatkin olin jo ottanut(Mun kännykän kameralla saa muuten tarkempia kuvia ku digikameran..? Mä haluun sen järkkärin...)


Oisko muuten näin isot kuvat parempii, vai pienemmät?

Tää lakkaus onnistu lähes poikkeuksellisesti ongelmitta, liukuvärjäys on vaa se tuttu ja turvallinen koristelutyyli mulle<3

Taidan luopua siitä, että kuvaan lakat mitä oon käyttäny, koska en vaa jaksa muistaa ottaa lakkailun jälkeen vielä ylimääräsiä kuvia. Ellei joku sitten välttämättä halua, niin voin sitä vielä jatkaa, mutten ainakaan ihan joka lakkauksen kohdalla.

Käytin:
Mavala, Osaka
Lumene, Gloss & Care, Fairytale
Wild & Mild, Polarbear
Sally Hansen, Hardener
H&M, Top coat (Tällä kertaa ei mun vakio päällyslakka)

(Toivottavasti noi lakkojen nimet on nyt oikein, ku en jaksanu raahautuu rappusii ylös huoneeseeni tarkistaa..)

Onko teillä jokin koristelutyyli, johon voi turvautua, kun muu ei suju?









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti vaan kommentoimaan :), asiallisia kommentteja, kiitos!